PRAKTISCHE INFO
Afspraak maken
Plan jouw behandeling eenvoudig en makkelijk in via de online agenda. Het is mogelijk om meerdere behandelingen per afspraak te selecteren. Zorg ervoor dat je het e-mailadres correct invult, zodat je zeker een bevestigingsmail van de afspraak ontvangt. Heb je deze niet ontvangen? Dan is er vast iets fout gelopen tijdens het maken van je afspraak en neem je best even contact op.
Om lange wachttijden te vermijden, raad ik aan om afspraken tijdig in te plannen.
Ik probeer iedereen binnen de afgesproken tijd te behandelen, gelieve dus op tijd te komen. Indien je te laat zal komen, gelieve mij dan zeker een kwartier op voorhand te verwittigen.
Alle online prijzen moeten worden beschouwd als indicatief en kunnen worden gewijzigd op basis; van het type, de duur en de complexiteit van de dienst die u ter plaatse wordt aangeboden.
Bij het maken van online afspraken wordt boven een bedrag van €150 een voorschot van 25% gevraagd. Dit moet online worden betaald met een krediet-of debetkaart. Dit geldt ook voor het maken van een afspraak door nieuwe klanten, eender het bedrag van de behandeling.
Annulatiebeleid
Mocht je verhinderd zijn, kunt u de datum en tijd van uw afspraak wijzigen tot 24u op voorhand. Daarna is het niet meer mogelijk de afspraak kosteloos te annuleren of verplaatsen. Dit leidt ertoe dat je online voorschot door het salon wordt ingehouden als vergoeding voor late annulering.
Voor behandelingen die niet tijdig geannuleerd werden of vergeten zijn, worden volgende maatregelen toegepast:
- Voor behandelingen met een bedrag onder de €150 wordt 50% van de behandelingen aangerekend als vergoeding.
- Voor behandelingen met een bedrag boven de €150 wordt 25% van de behandelingen aangerekend als vergoeding.
Gebeurt dit meermaals, kan ik in de toekomst helaas geen tijd meer vrijmaken in mijn agenda voor jou.
Op je persoonlijke klantenkaart staat elke afspraak genoteerd, één dag voor aanvang van de afspraak ontvang je een herinneringsmail. Op beiden staat duidelijk vermeld dat afspraken minimum 24u op voorhand dienen afgezegd te worden.
Ik doe dagelijks mijn uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te behandelen. Uiteraard heb ik begrip voor iedere situatie, maar het is voor voor mij onmogelijk om een last minute weggevallen plaats nog op te vullen.
Annuleringen kunnen enkel telefonisch gemaakt worden.
Betalen
In het salon kan er altijd contant betaald worden. Of indien je niet contant kan betalen, kunnen alle bedragen onder de €50 via de Payconiq / Bancontact app betaald worden. Alle bedragen boven de €50 worden per bankkaart afgerekend.
Parkeren
In de aangrenzende straten kan de auto geparkeerd worden. Enkel in de Leopold II Laan dient een parkeerschijf te liggen, de andere straten zijn gratis. De parkeerschijf is 2u geldig. Kom je met de fiets? Dan kan je deze in het fietsenrek voor de deur plaatsen.
Zwangerschapsverlof
van 12/02/205 t.e.m. 19/05/2025
Gedurende deze periode is het schoonheidssalon gesloten. Afspraken worden pas opnieuw gemaakt na mijn zwangerschapsverlof. Voor dringende zaken kun je mij per mail of telefonisch bereiken en een bericht nalaten op mijn Voicemail. Bedankt voor het begrip & tot snel!
Cadeaubon
Ben je nog op zoek naar een leuk cadeau voor een verjaardag, valentijn, moederdag, Kerst of Nieuwjaar? Schenk een cadeaubon van bij ons. Quality time gegarandeerd!
Cadeaubonnen kunnen zowel online als in het salon aangekocht worden. Een online cadeaubon kan je aankopen via de knop rechtsonder ‘Maak een afspraak’. In plaats van een dienst te selecteren, kies je voor cadeaubon. Je kan een bedrag naar keuze schenken en een persoonlijk bericht toevoegen. Vervolgens wordt de bon per mail verstuurd naar het e-mailadres dat je opgeeft. Kom je liever naar het salon om een cadeaubon? Geef voordien een seintje, dan maak ik de bon al klaar vooraleer je langskomt.